Ny tavla

Hej!

Idag for jag till stan och hittade mig en jätte fin tavla. från bodens möbel affär!
Jag vill tipsa er läsare om ricinolja Det gör att håret blir längre av det man masserar in det i hår botten och sedan låter man det sitta i minst 30 min sedan dushar man ur det med shampoo. Jag använder ricinolja nu och jag märker skillnad!
den ser ut så här om man köper den från apoteket!

Det går även att köpa den här och även på apoteket!
Jag rekomenderar att du köper oljan i 500ml för det tjänar man mer på. Om du köper den på apoteket kan du säga att du ska ha den till håret, annars kan det bli ett missförstånd för ricinoljan används även som laxeringmedel.

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kommer du igen?

mailadress: (Visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0