3 dagar...

....Kvar till julen!! Gud så spännande. Jag har dock inte köpt alla julklappar ännu men jag ska göra det imorgon, då kommer jag vara helt klar. Vad ska ni ha på er på julen? Jag ska ha en klänning som jag har sytt själv. Bild på den kommer på julen när jag har på mig den, vart faktiskt nöjd med den klänningen även fast jag inte är så bra på att sy men det gick.

Julen är ju som sagt här så jag kommer ej tipsa mer om jul klänningar men har kommer några nyårsklänningar:


Denna marinblåa klänningen ska jag ha på nyår. Från bikbok man kan inte beställa från hemsidan så jag länkar inte till den! PRIS:299KR

Den är också från bikbok så samma gäller på denna klänningen. PRIS:199KR

Från nelly, PRIS:399KR. Klicka på bilden för att komma till klänningen!

Från Nelly, PRIS:399KR. Klicka på bilden för att komma till klänningen.

Tips på skor till nyår:

PRIS:1789KR. Klicka på bilden för att komma till skorna.

PRIS:399KR Klicka på bilden för att komma till skorna.
Kommer mer tips innan nyår :)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kommer du igen?

mailadress: (Visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0